naplemente

naplemente

Zsolnay múzeum

2007. október 01. - naplemente

Sajnos ezt a hétvégét szobafogságban kellett eltöltenem. /Megfáztam, aztán ebben a korban már egy kis lázat is illik kifeküdni./  Sajnos emiatt nem tarthattam vasárnap du. barátnőimmel.  Igy ők 4-en megtekintették az újonnan megnyílt Zsolnay múzeumot. Este telefonos beszámóikat hallgattam meg.  Ma viszont  HÁLA AZ INTERNETNEK  megnyitottam a www.epulettar.hu-t és  így részletes szöveges, és egy kis /4db.-os/ képsorozatot láthattam.

Nagyon jól sikerült a felújítás,  Pécs városának csodás értékei a Zsolnay gyár alkotásai, művészetnek tartom az egészet. Amint regenerálódom, azonnal felkeresem, hiszen korábban is jártam /többször/ a múzeumban.

Hát látjátok nyugdíjas társaim, nem szabad begubóznunk, meg kell találni mindig a napi, vagy legalábbis a heti örömeinket.

Ha valakinek van javaslata, hogy hol találok több  képet az újjonan megnyílt múzeumról, kérem jelezze.   Köszönöm.


A bejegyzés trackback címe:

https://idoskor.blog.hu/api/trackback/id/tr12182450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

naplemente 2007.10.01. 20:48:59

A Google keresőbe írd be, hogy zsolnay, vagy zsolnay múzeum. A képek vagy/és a szövegek között sok érdekességet találsz !
süti beállítások módosítása